Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 16, 2012

ALAH BAU

Time preggy ni macam2 bau yang dah jadi elergik
Dulu suka sekarang tak suka
Perfume yang berlambak2 atas meja tu pun aku dah jarang pakai
Aku pakai bedak ngan deodoran je
Tetiba semua perfume aku rasa pening

Kadang2 tah apa2 bau pun buat aku jadi pening
Yang paling aku elergik sekarang ni bau kencing kucing
[abang, pls do something about kucing2 tu semua... ]

Untuk melegakan bau2 yang memeningkan kepala ni
Secara senyap2 aku akan cium bau pencuci lantai  ni
[dulu aku tak suka sangat tapi la ni benda ni aku cari sebab nak cium hari2]
Dulu aku simpan benda ni dalam kabinet
La ni aku letak kat luar je.. senang nak capai kalau aku nak bau
Tapi cium kejap2 je.. takleh lama2 nanti makruh pose..hehehehe


7 comments:

kakcik said...

Kakcik yang tak mengandung ini pun sangat alah dengan bau. :(

Rasp said...

hehehehe...
masa ngandung memang kkdg tu ragam dia pelik skit kan sis :D

Selamat Menyambut Aidilfitri...
maaf zahir batin...
safe trip and take care tau...

|| NaFiRaa || said...

waktu peknen nih memang pelik kan~
sebelom nih suka.. bila peknen jadik tak suka.. pelik kan~

iela said...

Hahahaha....
Tapi memang betul la kalo org preggy ni mcm boleh jadi. hihi..

Apa2pun selamat hari raya.. ;)

Lynda Che Lah said...

kak syani..
jgn selalu tau cium bau tu
chemicals tak elok utk kandungan..

Kesuma Angsana said...

mcm tulah bila kita preggie ni ! hehe

MamaEma said...

dugaan time preggy yer..

Selamat Hari Raya..maaf Zahir dan batin