Saturday, February 18, 2012

RAMBUT YAYA YANG AKU LUPA NAK TAYANG

Citer basi untuk bulan ni... Patutnya bulan lepas aku citer tapi dah asyik terlupa je..

Nak citer pasal rambut Yaya yang aku citer hari tu
Kan aku cakap Yaya potong  rambut BOB Style kan??

Ha ni la rambut Yaya untuk tahun 2012 ni
[Nanti nak pendekkan sikit lagi bahagian belakang tu]
Ada rupe rambut Victoria Beckham tak???







6 comments:

AdaM Hawa said...

nampak lembut je rambut yaya.. ;)

dela said...

ada juga gaya rmbut tu.. :)

SYANI said...

Adam Hawa,
Takde la lembut sangat rambut dia. Kalau tak sapu minyak memang kusut jadinya.

SYANI said...

Dela,
Kuat terpengaruh jugak anak dara aku tu..huhuhuhu

rasp said...

mmg ada gaya tu...phewittt!!

(^_-)V said...

patutlah acik cakap rambut santau merasuk, rupenya ade dalam blog along, kui3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...