Tuesday, February 21, 2012

AH AH AHMAD....

Korang pernah dengar lagu Ahmad tak??? Tah sape tah penyanyi tu.
Selalu kita dengar lagu tajuk nama orang pompuan je cam JULIA, JESNITA, FARHANA, LAILA etc..
Ni lagu dok sebut nama orang lelaki la pulak

Menyampah sungguh aku dengar lagu ni
Nak2 pulak orang yang nama AHMAD ni mula la perasan
[salah sorang tu hasben aku la tu...]

Ce korang lak dengar lagu ni.. apa komen korang?
Kenapa nak kena sebut Ah..Ah.. Ahmad 
[adoyai.. memang tak bleh blah langsung]
Kalau lagu ni ada kat radio, dan2 tu aku tukar channel lain...



** Sape Arrora Salwa tu ha???

3 comments:

Suara Kalbu said...

Salam ukhwah,

Tak kenal pun siapa penyanyi ni dan tak minat pun lagu ni hihihihi

~aYu~ said...

xpenah dgr lak lagu ni.. sape penyanyinya pun tak kenal langsung..

LiErOSe~QiEmi said...

haahhah.. selalu klu kuar lagu tu kat radio kitorang laki bini kutuk hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...