Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 9, 2012

MENGGELANG!

Balik Ipoh sempena cuti Maulidur Rasul & Thaipusam bebaru ni
Tempat wajib aku singgah tentulah BILLION depan rumah mak aku

Dah namanya ke tempat shopping, nak tak nak akan terbeli jugak barang walaupun satu
Asalnya cuma nak cuci mata & beli popia yang sedap kat depan Billion tu
Alih2 terbeli jugak benda lain

Memula Yaya la nakkan set gelang/rantai kaler pink
Nasib le harganya cuma RM8.90. Sambil Yaya memilih, aku pun terjebak juga memilih aksesori yang ada. Anak beranak sama je naik gediks..
Yaya & aksesori pink yang baru beli...


Aku pulak cuma beli ini

Mementang nak Thaipusam.. saje je beli gelang k*l*ng ni... 


Dah lama dah sebenarnya cari gelang cenggini, tapi kat Batang Kali mahal tau.. tak jual satu ikat tapi jual sekeping2. Sekeping tu dah le dalam RM2 hinggit. Kalau beli 6 dah RM12 kan. Ni aku jumpa kat Billion, 6 keping cuma RM6.90 hehehehe.. terus rembat. Kalau ikutkan berkenan satu lagi kaler gold tapi sekat la nafsu tu... Satu je dah cukup... [Tunggu bulan depan la balik Ipoh lagi..heheheh]




** Apa penjodoh bilangan untuk gelang ek?? [BM aku masa SPM dapat B3 jer...]

5 comments:

Yana Halim said...

menggelang? ekeke...akak pun x tau penjodoh bilangannya...betul la tu kot?

kakngah said...

seurat gelang
kot!
:P

|| NaFiRaa || said...

hehehe... saya nih kadang2 jek rajin nak pakai eksesori cam gittu.. selalunye malas.. hehehehehe

dalila said...

prnh beli glng camni... pastu p kerja bedak dgn kawan2 sorang 1.. hhee

Me said...

seurat rasanya... bisingla lengan ekau masa buat kerja hahahhaha