Tuesday, February 28, 2012

CUTI TAMBAHAN TAHUN 2012

Amboi...amboi... kalau cuti memang alert sangat la kan..
Ni bukan tambahan cuti  tahunan yang kompeni bagi tu tau , tapi cuti kerajaan yang bagi. Senang citer cuti umum la kiranya...satu Malaysia dapat cuti kekdahnya 
[sape keje dapat la gaji triple..heheheh]

Buat yang tak tahu lagi... ni nak habaq 11 APRIL 2012 ni cuti umum tau
Cuti sempena pertabalan Agong yang baru
Dah masuk sotkabor hari Sabtu lepas kalau tak silap
Tak caya cuba cekidaut kat  sini --->  11 APRIL 2012 CUTI UMUM PERTABALAN AGONG






Suka tak??? Aku kalau dapat cuti memang la sukeeeeeeeeeeeeeee sangat.

7 comments:

AdaM Hawa said...

suka-suka.. makin berganda sebab tarikh 11.4 tu besday angah sy.. maka dia kene belanja makan.. hahahaha

Neeza.Areef said...

take note..tambah lg cuti

munna said...

suka sgt bila cerita pasal cuti...

Kakzakie said...

Kakak masa keluar berita tu dah suka bukan main. Sebab kat Johor bulan April tak ada public Holiday so inilah yg ditunggu...

Sue @ Nenie said...

Salam..emmm kalau berita bab2 cuti umum ni sukeee sangat....

atty's said...

seronoknya dengar, bila haritu diumumkan cuti..yeah..

Anonymous said...

Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources
back to your website? My blog is in the very same niche as yours and my users
would really benefit from a lot of the information you present here.
Please let me know if this ok with you. Thanks a lot!
My web blog :: romantisch last minute hotel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...