Wednesday, February 29, 2012

KELEWATAN

Tension tul hari ni sebab pagi2 lagi dah jem. Aku pun punya la semangat kuar rumah awal dari yang biasa. Kenkonon boleh la sampai awal ke opis. Alih2 aku tersangkut dengan jem kat bulatan Selayang. Bengang tul!
 Nampak tak dah pukul berapa tu? Opis hour aku dah le kul 9.00 pg. 
Aku masih lagi tersangkut di MRR2.


Jem tah apa2 tah...


Perjalanan aku yang sepatutnya hanya 45minit dari Batang Kali, terus jadi 2 jam hari ni tau. Nyampah!
Terasa sangat seteresssssssssss [macam Makcik Rehan]

3 comments:

eMMe said...

isk2..saat yg memeritkan, kalo gear auto takpe lagi, kalo manual, boleh kjang kaki, huhuhuh.. sabar je la Syani...

AdaM Hawa said...

sabo ka.. kita serupa.. itu pasal esok mula jadual waktu baru.. masuk kul 8pg.. huwaaaaaaaaaa

~aYu~ said...

lately ni teruk sgt jem. minggu ni dah 2kali punch kad merah.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...