Thursday, February 23, 2012

DI DADAKU ADA KAMU

Ape hal lak citer dada-dada ni yer dak
Ni gara2 takde modal nak buat entry la ni
Terima je la seadanya....

Aku tahu laki aku takde dada bidang & perut kotak2 macam ni


Yang aku tahu laki aku memang takde bulu dada
Tapi aku tahu jugak kat dada laki aku memang ada benda ni

Sebab dia memang perokok tegar...
[Serius geli giler aku tengok gambar ni]
Sampai kadang2 terbayang benda ni ada disebalik kulit dada dia.. Yucks!

Jenuh pujuk... tapi jenis tak makan saman punya orang
Tunjuk la gambar ngeri cemana pun.... dia memang tak kisah..
Aduhai... nak buat cemana???


** Kadang2 kita tahu benda tu tak baik untuk kita, tapi kita tetap buat juga, Kadang2 kita tahu benda yang kita buat tu DOSA, tapi kita masih mengulanginya...

6 comments:

mr icham said...

aku pun pelik jugak la...kenapa benda tue jadi hitam ek...he he he...ngeri pun ngeri, tapi masih layan jugak...asap nikmat...wakakaka...ape nak buat, dari remaja belia dah terlibat...boleh aje berhenti kalau nak...salah satu contoh???em, ada la...dekat-dekat aje...

lieyalatif said...

ayooooooooooooooo...ngerik tgk.....ni gara2 kuat merokok ke....

-gedek! said...

dada kat gambar tu layak pakai coli....

Bitt (double IS) said...

woww memang scary :)

(^_-)V said...

masa arwah bapak sha kene masuk wad, mama yang kena marah dengan doktor..huhu sedih sangat masa tu.. kalau boleh sesiapa yang perokok tegar ni berhenti la..kesian kat isteri & anak-anak..

|| NaFiRaa || said...

yang peliknye.. kita yg x merokok ngeri tgk gambar gittu.. tapi kalo yg merokok.. ok plak.. x de rasa ngeri pon.. cam gambar dato' siti plak yg ditempek kat kotak rokok tuh.. tak paham!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...