Friday, February 17, 2012

GAMBAR DULU-DULU

Bebaru ni hasben aku ada ambil gambar2 kat rumah Cik Besah
Gambar2 tu semuanya dia lekat kat almari dalam bilik kat rumah Cik Besah tu. Kiranya almari lama dia le. Agaknya Cik Besah nak kemas bilik2 tu & nak buang mana yang tak patut tu, so dia tanggalkan gambar2 lama tu & bagi pada hasben aku. 

Bila dah bawa balik pulak, Yaya pulak buat PSV dengan gambar abah dia tu. Tau ke PSV tu apa??? Pendidikan Seni Visual..hehehehe..Semua gambar2 tu dia buat collage kat cermin almari pinggan mangkuk aku. Aku pun tak sedar bila masa dia buat projek tu. Tau2 dah penuh cermin almari aku.

Tak kisah le tu..Bukannya rosak pun cermin tu kan. Cuma nampak a bit messy la. Dah le lekat pakai masking tape. Masa aku belek2 gambar hasben aku tu nak tergelak pun ada. Ye la masa muda2. Nak tengok??
 Ni zaman hasben aku merempit kat trek..hehehe
Laki aku dulu masuk racing tau. Pastu dulu dia ada rambut yang panjang
[Masa kurus kering, langsung tak hensem..heheheh.. Kalau aku jumpa dia masa ni awal2 aku dah rejek ..hehehehe]


Nampak tak masking tape kat gambar tu. Tu la cara Yaya tampal gambar2 ni. Ni hasben aku dengan member dia. Giler kurus kan laki aku???


Ada banyak lagi la gambar laki aku tapi cam tak wajar lak aku nak publish kat sini. Biarlah jadi tontonan mata aku anak beranak je...

3 comments:

~aYu~ said...

ehehe.. seronok tgk gambar lama² ni..

rasp said...

mmg best tengok gambar lama2 kan...
byk cerita disebaliknya...

lieyalatif said...

byk nostalgia di sebalik gambar2 lame nie...bile dpt tgk same2 sure tegelak kan sebab lucu tgk rupe dulu heheehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...