Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 6, 2011

WARNA WARNI AIDILFITRI 2011

Ni nak citer pasal sesi fotograpi kami sekeluarga
bukan keluarga aku sorang je tapi my Ipoh family la


Cubaan mengejutkan budak yang nyenyak tidur tu
sampai habis round pertama si Haikal bantai tidur.. 

Disebabkan abah aku tah tersesat beraya ke mana
[sebab dari lepas semayang raya tak balik2 rumah]
kitaorang posing mana yang ada dulu le

Ni adik aku si pemilik DSLR dengan mak kitaorang
[Adik aku ni la yang bakal berkahwin 16/09/2011 ni...]

Pastu dengan anak sulong mak aku 
[awatnya la aku nampak gemuk sangat ni??]

Ni semua anak2 dara mak aku & cucu mak aku
[sorang je yang dah jadi mak dara]

Sekarang time posing untuk yang keluarga2 je
Fes, mestila family hijo ni

Kalau nak tahu, baju kebaya hijau aku pakai tu bukannya baju baru
baju tu aku dah tempah sebelum aku kawin lagi tau... 
dah berusia 7-8 tahun dah tau
& dengan bangganya nak habaq, aku masih muat lagi okeh.... takde oter2 pun.
[tang pinggang kain je takleh nak cangkuk.. harapkan zip kain je lah..]

Ini lak family adik aku.. tema kaler ungu tahun ni
[suka pulak aku tengok purple ni]

Adik ipar aku masa ni tengah sarat mengandung [tengah menunggu hari jer]
Insya-Allah, raya tahun depan depa beraya ber-4 la pulak
Haikal kata nanti dia nak dapat baby pom-pompuan 

Yang lain2 belum berkeluarga lagi so takde la gambar raya sedondon
Tunggu tahun depan lak..

** Gambar raya ni belum habis episodnya... Nanti sambung.. bai!

5 comments:

mr icham said...

baby pom-pompuan...wakakaka...haikal haikal...

Aty Fared said...

same tema kaler..:)

lily lotus said...

berseri seri semuanya, selamat berhari raya dear..

rasp said...

harus ada photoshoot time raya kannnn...

SYANI said...

Rasp,
Photoshoot raya tu memang acara wajib..