Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 12, 2011

FOR SALE : DUGRO COKLAT

Nak buat pengumuman sikit ni
Kalau2 ada anak2 korang yang minum susu ni
jangan segan silu kabo kat aku
Aku nak jual satu pek susu ni

JENAMA :  DUMEX DUGRO
PERISA : COKLAT
BERAT : 650gm
UMUR : 3-6 TAHUN
HARGA JUAL : RM10 SHJ [Harga Asal RM15.30 tau, baru beli bulan lepas]
POSTAGE : FREE jer

Al-kisahnya susu ni Yaya yang punya
tapi semenjak dua menjak ni dia dah kurang minum susu ni
Dia nak minum MILO je
So ada belen satu pek lagi yang tak bukak lagi
Tu la yang aku nak let go ni..

So sesapa yang nak susu ni kontek la aku
Sape cepat dia dapat sebab ada satu pek je pun...

Sila la email aku ---> aikimi18@yahoo.com

3 comments:

makcik rehan KJB said...

letak la emel ke, phone no ke... camana nak kontek kalo mau? kang org cari aku mintak no phone ko yg top secret ittew hehehe

SYANI said...

Ye tak ye jugak le le...thnaks for reminding!

rasp said...

mmg berbaloi nie....
tapi sapphire tak minum susu ini...