Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 30, 2011

TERINGIN NAK MAKAN LAKSA MEE

Sape suka makan laksa mee?? Sila angkat tangan sampai nampak ketiak
Dah lama rasanya aku tak makan laksa mee ni
Raya lepas pun aku tak jumpa... 

Teringinnya nak makan...
Sape duk Pantai Remis/Pangkor dan kawasan yang sewaktu dengannya
Aku nak kirim belikan laksa mee boleh???




**Belum bekfes ni, tu yang teringin makan macam2 tu..

3 comments:

Qhaifa Nur said...

maksudnya laksa tu diganti dgn mee ke..

SYANI said...

Bukan.. memang ada mee yang di panggil laksa mee. Dia macam mee tapi leper macam kuey tiaw.

ya said...

tg tahu laksa je,ada gak laksa mee yer....