Friday, September 23, 2011

ACARA BUKA-BUKA SELEPAS KAHWIN

Selepas majlis kenduri selesai
masing2 balik rumah dengan muka kepenatan
especially mak abah aku la
pengantin pun sama la kan, nak kena senyum sepanjang majlis & kontrol2 sepanjang hari

Malam tu pulak ada upacara bukak2 
bukan bukak2 baju tau [ish..ish... ni pengantin je tau]
tapi buka2 hadiah... banyak hadiah dihangkut dari dewan balik ke rumah
sampai sendat kereta dibuatnya.

Sebelum tu nak tayang ni dulu
Collection duit raya  mak aku sepanjang hari...hehehehe
[curi2 snap dari henbeg mak aku yang berat tu]
banyak tau, sampai melimpah2 keluar, tu belum yang dalam poket baju dia lagi...


Lepas isya camtu, pengantin dah siap sedia nak bukak hadiah

Banyak gak hadiahnya... jenuh la nak bukak satu2


Ni la kotak yang paling besar & paling ringan
Cuba teka apa la agaknya isi kotak tu??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
sekali lampu tidur da.....patut la ringan...


Standet la kalau orang kawen hadiah paling banyak mesti la pinggan mangkuk & gelas cawan kan. Tapi ada gak dapat barang elektrik
Blender pun dapat... ok la tu
Selain tu ada gak dapat rice cooker, iron & kuali
Buku resepi pun ada tau


p/s: Sha, hang memang nak kena masak tau. Laki hang tu memang spesis kuat makan!


Muka pengantin kena tutup... [nanti nampak aurat..dose..]
Tapi muka dia tengah senyum cam katun tu la...
Menimbun hadiah kat belakang dia tu... suka la tu!!!

2 comments:

munna said...

aktiviti ni lah yg di tunggu selalunya....

Qhaifa Nur said...

banyaknya hadiah..he..he.. sempat lagi snap collection

alhamdulillah selesai sudah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...