Tuesday, September 13, 2011

BALDI BOY

Larangan keras semenjak ada kolam baru
SATU BULAN  SATU KALI JE BOLEH MANDI KOLAM
[Kejam tak aku????]

Setelah arahan berkuatkuasa
Tak dapat mandi kolam, dalam baldi pun jadi le
Jom skodeng si Adib hujung minggu hari tu
Di bawah pancuran shower, sambil berendam dalam baldi
[terparkinson sikit gambo ni]


Bila dia sedar aku snap gambar dia
terus beraksi2 dalam baldi hijau tu
[ngam2 pulak baldi tu dengan badan kering dia..hehehe]



2 comments:

Nurul Aznil said...

Eiman pun suka mandi dlm baldi. sbb air dlm tu lambat nak sejuk... tapi sejak retak baldi tu dikerjakannya, tak dapat dah...

Qhaifa Nur said...

nasib baik muat kalau tidak terpaksa gi mandi kat kolam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...