Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 27, 2011

PENYEMAK DAPUR

Pesanan khidmat masyarakat untuk Makcik Rehan ku sayam..

--> bukan ko sorang yang membiak gajah putih dalam rumah tau! Aku pun ada jugek...


Baru beli Sabtu lepas masa nak renew membership COSWAY
Hanya guna 2 point aku & korbankan cash 30 hinggit meleysha saja...


Macam2 boleh buat.... [ye ke nak buat sangat pun??]
Yang penting, tak melibatkan penggunaan karen 
[bil letrik aku dah mahal la sekarang]


Gambo google untuk clearer vision..




** Buat masa ni masih tersadai dalam kotak kat bawah dapur.. Tah bila nak rasmi...

2 comments:

makcik rehan KJB said...

best! boleh kisar daging tak wei? mana belik ni.. koswei ke avon?

SYANI said...

Memang boleh kisar daging pun. Cosway mari.... nak ke???