Tuesday, September 27, 2011

PENYEMAK DAPUR

Pesanan khidmat masyarakat untuk Makcik Rehan ku sayam..

--> bukan ko sorang yang membiak gajah putih dalam rumah tau! Aku pun ada jugek...


Baru beli Sabtu lepas masa nak renew membership COSWAY
Hanya guna 2 point aku & korbankan cash 30 hinggit meleysha saja...


Macam2 boleh buat.... [ye ke nak buat sangat pun??]
Yang penting, tak melibatkan penggunaan karen 
[bil letrik aku dah mahal la sekarang]


Gambo google untuk clearer vision..




** Buat masa ni masih tersadai dalam kotak kat bawah dapur.. Tah bila nak rasmi...

2 comments:

makcik rehan KJB said...

best! boleh kisar daging tak wei? mana belik ni.. koswei ke avon?

SYANI said...

Memang boleh kisar daging pun. Cosway mari.... nak ke???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...