Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 26, 2011

AKU SAYANG KERAJAAN SELANGOR

Rakyat2 Selangor memang beruntung sebab dapat jimat bil air tiap2 bulan
sebabnya penggunaan 20m3 [cemana nak sebut ni ek??] pertama di tanggung kerajaan Selangor

Semenjak kerajaan Selangor umumkan pasal bil air ni
aku dah jarang bayar bil air melebihi RM5 sebulan
dulu masa aku belum duduk rumah sendiri pun
memang jarang bayar bil air [sebab bil aku RM0.00 tau]

Tapi semenjak dah duduk rumah sendiri ni penggunaan air bertambah la jugak
Anak2 pun dah pandai main air, maunya tak naik juga bil air

Minggu lepas bil air terkini dah sampai



dan jumlah yang aku kena bayar
Terus ambil bil, punch & masuk dalam fail [tu yang berlubang bil aku tu]




** Tang bil air, dan2 mengaku rakyat Selangor, walhal hakikatnya susah aku nak cakap aku ni rakyat selangor sebab masih setia dengan negeri sendiri --> PERAK DARUL RIDZUAN.

3 comments:

ajumohit said...

samalah aju pon dh bertahun tak byr bil air hahahhaa

Kakzakie said...

Macam ini kakak pun nak pindah duduk selangor jugalah.... Bill air kakak sebulan mesti mencecah hampir RM 100/- sebulan...:(

KC@ella said...

KC pun syg gak kerajaan selangor sbb air "free". Hihihi