Wednesday, January 19, 2011

Ciken Pox : Update Hari Ini

Assalamualaikum semua..
Masuk hari ini dah 3 hari aku MC. Chicken pox makin memenuhi segenap ruang badan & muka aku. Tersangat hodoh rupa aku sekarang. Dah le tu, gatal giler... Giler pun tak gatal camni..

Anyway, atas permintaan  member2 aku yang teringin sangat nak tengok aku yang dalam tempoh  kuarantin ni... Hambik la latest picture aku...Jangan terkejut udah le..

 Ini pandangan depan...
Nak lagi???

Pandangan dari sisi kiri & kanan muka aku...
[dah macam muka orang nak masuk jel pulak]

Ha.. dah pueh hati???? Aku tau la korang rindu kat aku.. kan?? kan???

3 comments:

erisya nor said...

salam perkenalan syani. Tak per..nanti ilanglah parut tuh :)

LiAnA said...

tak teruk sgt ler.. ku kena masa umur 18thn lagi teruk gilerr... penuh kat muka.. besar2 lak tu..

bila dh kering betul basuh muka hari2 dgn air kelapa.. biar dlm 1 jam pastu basuh dgn air suam.. parut mmg cepat hilang.. muka jd bersih..

CikguIna said...

salam. parut yang basah tu kau sapu dgn krim gamarub keluaran healin...parut2 yang besar gedabak yang ada pada anak aku hari tu dah hilang tau!
(gambar parut ada kat entri)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...