Saturday, January 29, 2011

Ciken Pox Sudah Kering

Alhamdulillah lepas seminggu bergelumang dengan ciken pox, semalam tengok bintik2 kat badan Adib dah semakin kering. Dia pun dah makin ceria, makan banyak, cakap banyak, nyanyi pun banyak. Kalau nak tau dia sihat tak sihat, itu le tandanya. Kalau dah start membuas tu maknanya dah baik le tu.

Ni kat belakang dia.. dah tak gatal2 dah katanya.

kat dada & perut pun dah jadi kuping dah..

Kat muka pun dah ok. Siap boleh senyum tu ok la tu kan???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...