Friday, January 7, 2011

AKU DAH TENDER

Yabedabedu...

Dengan bangganya mengisytiharkan hari ini telah berjaya menghantar surat resign pada  bos tua kutuk tu. Dan dengan hanginnya dia telah marah aku lagi pagi ni atas benda yang remeh temeh [bukan pasal surat resign aku pun] Fine... marah la tok uban, apa aku kisah... Lepas ni aku tak jumpa ko lagi..



** Hopefully aku dah tak jumpa bos macam dia kat tempat baru..

6 comments:

amiey lee said...

ishh tahniahhh ye..kekeke blh ke ucap tahniah ek... ok takpa...maybe rezeki di tempat lain kan

mudah2an bos kt tmpt baru ok... adatla keje... kna ikut 2 rules..
rule 1 - bos is always right.
rule 2 - refer to rule 1

huaaaa

norh said...

semoga tempat baru nanti lagi best eh.. :)

norh said...

semoga tempat baru nanti lagi best eh.. :)

munna said...

klu dapat bos yg banyak songeh .. munna pun tak sanggup nak kerja kat situ... tahniahlah.. dah dapat tawaran kerja baru ke?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo boz aku pun boleh ditukar ganti..syok :p

kakyong said...

semoga semakin murah rezeki ditempat baru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...