Thursday, January 13, 2011

Bergembiralah Wahai Wanita

Kejap gembira kejap tidak
Kejap suka kejap tidak
Kejap hangin kejap tidak
Ha.. itu le dilema wanita [angin tak tentu datang]
Tu yang kengkadang orang kata orang pompuan ni makhluk yang konfius [ade ke patut??]

Tadi baru tengok ceramah Ustaz Kazim Elias kat fesbuk [nampak sangat mengulat kat opis]
Best jugak ceramah dia... lucu
selama ni aku tak tau pun kewujudan ustaz ni
Hangpa tengok la sendiri video ceramah dia ni..

2 comments:

munna said...

munna memang suka layan ceramah ustaz ni... sambil berceramah diselitkan unsur2 lawak jenaka

nina syakina said...

nia pun suka tgk ustaz kazim nihh... lawak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...