Wednesday, January 12, 2011

Sarapan pagi terlebih rajin

Boring la kan asyik2 breakfast makan nasi lemak, roti canai, nasi goreng, bihun goreng, kuih
[sekadar menyenaraikan benda2 yang lazim aku makan masa bekfes]
Bukan esbok tengok ade la daging beger, roti beger pun dah beli semalamnya
[daging beger belinya dah dekat sebulan tapi tak berusik lagi]

So pepagi  lagi aku dah keluarkan daging beger,cheese & mayonis
bentang sotkabo atas meja buat lapik
kuarkan planta, hiris bawang & tomato
basuh daun salad, belah roti beger bla..bla..bla..
JOM MASAK BEGER DI PAGI HARI

Lepas je siap masak daging & roti beger tu
Yaya & Adib pun dah bangun
aku suh depa susun isi perut beger tu
ini la rupanya.. jeng..jeng..jeng..
 Ini untuk laki aku... 2 bijik beger & satu mug nescafe


 Yang ini aku punya... 2bijik gak...
[mana cukup makan sebijik je kan...]
Anak2 makan sorang sebijik cukup la... itu pun Adib tak habis makan


Jangan jeles nengok beger aku ni.. Yummy!!!
Jemput makan uols!!!


** Ini adalah sarapan hari Ahad lepas... Kalau hari bekerja memang idak sempat nak masak bagai...

3 comments:

Queen said...

alohai..meleleh tgk itu burger...hehehhehe

dulu pepagi sbeelum gi keje sempat la buat bekpes gini kat yabang..la ni idak le...makan makanan kucing je pagi2..hahahhaha

Me said...

syani!!! eden lega... sebab selama nie eden ingat eden sorang je mkn 2 biji burger.. rupanya ekau pun... ada geng eden... i looiiikkkeee

armouris said...

lagi info tentang sarapan pagi di SIHAT SELALU - Sarapan Pagi Kuatkan Otak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...