Saturday, May 22, 2010

Mengidam

Petang kelmarin tetiba encik suami kata dia teringin nak makan jagung rebus. Eh..eh.. mengidam pulak dia! Tak pernah2 dia teringin nak makan. Sib baik la kat Batang Kali ade jugak orang jual jagung so pakat beli pastu rebus la kat rumah..

Bila dah beli jagung tetiba aku lak teringin nak beli betik so rembat sebijik & sesikat pisang...
[jarang aku beli buah2an tempatan ni... cemana tetiba jadi teringin lak ni???]


***p/s - aku tak mengandung tau!

1 comment:

kakyong said...

baru jer semalam masak jagung rebus..
berebut2 anak2 makan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...