Thursday, May 27, 2010

Esok Cuti Gaji Tak Dapat Lagi

Yey... esok cuti... 3 hari lak tu!!!
Apa plan korang semua?? Balik kampung???
Aku pun plan nak balik kampung gak.
Boring la duk umah pastu pegi balik umah Cik Besah...
Kadang Cik Besah yang pegi balik pegi balik rumah aku
Itu la wiken yang paling menyesakkan napas [tak de la aktiviti lain nak buat]
Lagipun setiap hujung minggu pun itu la aktiviti nya pun

Malam ni hasben aku akan bepergian ke Hatyai. 
[Gersang la Malam Jemaat akuh!!]
Tinggal la aku anak beranak
So plan aku nak usung anak2 balik Ipoh
Nak berjimba2 kat Ipoh lak tanpa suami 
ngeh..ngeh..ngeh..
Tapi  nak berjimba2an pun poketku kempis lor....
Cemana nak poya2 ni????


Oh! Billion, Pasarayaku, ET, Kinta City, Ipoh Parade, GM
[Greentown Mall, Gerbang Malam oso can la]
Super Kinta dah tak main la....


Adakah berkemungkinan aku akan singgah melawat kamu semua
atau sekadar tawaf keliling luar bangunan jer???
Sungguh tak rela kalau aku tak dapat masuk menyinggah
mencuci mata dan membersihkan beg duit ku!

Allo Ting Tong.. bila mau sign cek gaji ma?????
Your staffs oredi desperate lor!!!

7 comments:

rATu kEBaYA said...

sabarlah ye.. esok2 keluarlah gaji tu.. hehehe

Queen said...

tak check pun...ehehe..takut keciwa

e.l.i.s.s.m.i.e said...

me dah gaji.nak pinjam ka sket?hahaha.lariks.me nak pergi pangkor bercuti.lalalala :)

izzah said...

cvuci mata dulu..
sok2 gaji dah kuar..
baru cuci wallet..
:)
ngeh..ngeh..ngeh...

SYANI said...

Ratu Kebaya,
Memanag esok pun kuar gajinya... pandai hang teka!

SYANI said...

Bestnya gi Pangkor... nak ikut!!

SYANI said...

Izzah,
Betul cakap hang.... takpe bawak besabo sehingga esok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...