Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 18, 2010

Gambar PANAS Model Kasut Mandi Kolam!!!


Apa yang PANAS???
Sila tengok betul-betul...


Oh...oh... bukan gambar ini yang aku nak tunjuk... ade lebih PANAS dari ini!

Layan je la...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


 Amacam?? Seksi tak anak teruna aku nih!!! [Kurus kering jer.... kalah la dengan anak dara MR walopun depa sebaya]

-sebelum masuk rumah sempat lagi posing dengan kasut korok (CROCS) cap ayam dia tu... Yang kaler putih merah tu kasut CROCS si Yaya yang beli kat Gerbang Malam tu-




*** buat yang tak tahu, gambar seksi atas sekali tu adalah gambar kasut....


10 comments:

Eiba said...

Hahahhaaha..memang paaaaannnnaaasss sangat...sexy habisss tuuu....huhuhuhuhu....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sexy btol! hehehe

mamarempit said...

perghh..igtkan awek mane pki g-string..skali tumit kaki la...ayooo,.....

itu hero baper taun umur dia....

kering ajer kan...slim...anak akak....kusssssssssssssmangatt

SYANI said...

hero saya tu baru nak masuk 3 tahun bulan September ni..

JUE said...

puas membelek gambar 1st tu...sib baik mamarempit bgtau, tumit kaki rupenye. eheheh....

syani...bila anak teruna awak dh besar nnti tgk gamba dia siap ada 'smiley face' kt 'tut' dia..kompem dia malu! ahahah...

kakyong said...

hahaaaa.. seksinya... ;)

anis Aug ni akan genap 3 tahun... kira sebaya la

lily lotus said...

hihi..sabar jerlah..

TopsyTurvyMum said...

auwww...larikkkk!!

hahahaha

anisalya said...

crocs putih tu canteks!ingat nak beli utk Alya 1.tu ari ada nmpk yg comel tp mls nak dgr grandad dia bsg.

crocs dgn selipar dia dah ada 4 psg.tapi org lain yg pakai.bkn dia.huhu...

Izan Ishak said...

alololo...seksi gitu ye kat kolam mandi...anak2 izan kalau mandi gaya ni mau xnak masuk umah dah....