Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 17, 2010

Memang benar jangkaan hujung minggu

Sape ade baca entry kartun shin chan aku??? Sape tak baca gi selak kain entry aku yang lepas...

Seperti yang dijangkakan... aktiviti hujung minggu adalah mencuci kereta bersama abah...
[tapi 5 minit pertama je yang tolong abah, yang selebihnya buat aktiviti lain... selepas kena marah dengan abah sebab main air..]

-bersungguh2 cik somi basuh kereta... habis setiap sudut dikebeknya-

Mana anak2???
[daripada mengacau abah, baik la bagi depa mandi kolam pelestik tu... 2 jam jugak depa berendam]
-ini la muka 2 budak nakal... cuma belum lagi senakal shin chan tu...-

4 comments:

Me said...

baca2 sin chan tue... bersungguh cuci keta.. konpem kilat memancor2 lepas tue..

SYANI said...

Hasben aku tu kalau basuh kereta & mandi dia memang bersungguh2. Kalau buat 2 mende tu la yang paling lama..

a kl citizen said...

bestnya mandi dalam kolam plastik
kalaulah kita pun boleh berendam sama kan ke best

Sharinginfoz said...

memang ceria anak2 ni....

Malu Bawa BMW