Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 11, 2010

Addiction Yang Boleh Buat Ibu Bapa Gila

Populariti Upin Ipin ni tak pernahnya habis. Korang bayangkan sepanjang Ahad lepas anak aku sepetang dok  mengadap laptop aku. Ade le dari kul 2 sampai kul 6 petang.  Bukannya main games ke apa,  tapi dia tengok clip kat youtube. Dah le tu, kenkonon nak nengok Upin Ipin last2 tertukar ke clip ni... 3 clip ni jer pun yang diulang2 sampaikan naik lenguh telinga aku & hasben. Boleh kata sampai tahap dah boleh hafal le dialog2 nya.


Video clip tu memang la bagus & sesuai sangat untuk budak2 cam Yaya & Adib tapi pls la.... sekali dua mama boleh tahan le tapi dah lebih sepuluh kali ko ulang2, mau cair taik telinga mama ni.. Ni ha clip yang paling fofular kat rumah aku minggu lepas.. (macam rancangan HITS 1 la pulak... ade carta fofular ni!). Cuba tunjuk kat anak korang... depa addicted tak macam anak aku???




NO 1 : MAIN PADANG





NO 2 : CULIK





NO 3 : TALI PINGGANG KELEDAR





Minat sungguh si Yaya dengan si TEAH tu... Sampaikan mak aku pun cakap si TEAH tu punya perangai dah macam si Yaya.. Hehehe.. Bekeng!!!

3 comments:

sI tEDI said...

ekekekekkeke.. sabau je lah!

Nor Aishah said...

minat betul ye budak2 tu.. takper.. tgk cartoon je.. jgn lupa keje rumah dah lah ye..

lily lotus said...

wah..boleh nyanyi lagu kru ni..fanatik! hehe..cute2