Friday, May 7, 2010

Dapat Kat Mana tu Kak Mon???

Sesuatu dari emailku yang dapat menyerikan petang Jemaat kamu.. kamu.. kamu... dan kamu...

-Binatang pun tau sayangkan anak-

Kalau dikutip dek beruk ni jawapannya jadi TARZAN la baby2 tu semua... Hehehe..

13 comments:

Me said...

hehehe... sedihkan... monyet pun sayang anak..

SYANI said...

Tu la kan Kerull, manusia buang anak monyet lak yang tukang kutip...

Queen said...

haiz.....

y@n@ M!B said...

nice cartoon..mmg dunia nak akhir zaman ni..huhu~

Syafiq Kadiran said...

monyet pon da pandai ne nak cari anak manusia 'free'!!!

a kl citizen said...

kalau anjing yang jumpa...? digonggong pulak ya... tragis sungguh

TK said...

Cute je kartun ni. Very funny..Tu la pasal..tak taulah apa nak jadi dgn negaraku malaysia ni..Hari2 org buang anak. Buat pandai..

suamihanyisterizuki said...

xpe la jadik tarzan, dari mati kena gigit semut, gigit hanjing kan...

SYANI said...

Yana,
Dunia akhir zaman ni makin pendek pemikiran manusia.

SYANI said...

Syafiq,
Kenkadang binatang lagi cerdik dari manusia walopun deme tak berakal.

SYANI said...

Kl citizan,
Kalau anjing yang dapat jenuh nak kena samak la pulak.. hehehe

SYANI said...

TK,
Betul cakap awak. Malaysia Boleh la katakan..

SYANI said...

Hany,
Jadi tarzan pun susah jugak bila pakaian tak cukup kain.. SEKSI.. penyumbang gejala sosial gak tu..ahaks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...