Thursday, January 3, 2013

TERUNA BOSAN

Kakak dah start sekolah pagi-petang
Adib sekolah pagi je
Bila petang dah takde geng nak main
Adib yang kebosanan petang2 , main pun sorang2

Bila dah boring.. ini la jadinya
Memula mintak susu/milo dalam botol
Pelan2 ambik bantal & bantal busuk
Letak depan TV, sambil tu gentel bucu bantal busuk
Layan blues kejap pastu last2.. tertidur  zzzzzzzzzzzzzzzzz

Kalau kakak ada, jangan harap la si Adib ni nak tidur siang
Selagi belum pukul 11 malam, selagi tu la dok main dua beradik tu
Bila tinggal sorang2, tau pulak nak bawa diri...
Esok2 dah ada baby, ntah cemana la pulak perangai si Adib ni..

8 comments:

Miss Nurun said...

adib umur bape? kne tggu kakaknye blk rumah bru bole main2 sesama ye...

SYANI said...

Adib baru 6 tahun.
Kejap2 tanya bila kakak balik???

:: Mrs.Eady :: said...

senang je tido kan :)

Lynn Hamzah said...

alahai...kesian adib...nanti dah ada baby dia plak main dengan baby...hehehe...

Eliss Mie said...

alahai kesiannya :) lepas ni ada adik tak la sunyi sangat kot.

Mimie said...

sian die sunyi

Nafira usof said...

x de geng nak main~ sian~ nanti ade adik bleh lah jaga adik~ hihihi

mr icham said...

Dah ada baby nanti agaknya dia buli tak adik dia nanti??? Hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...