Wednesday, January 2, 2013

SEBELUM SEKOLAH

Hari ni sekolah dah bermula 
Aku & hubby ambik cuti untuk uruskan hal sekolah anak2
Yaya hanya akan sekolah kebangsaan je hari ni [sesi petang]
Sekolah agama akan mula esok
Sekolah Adib pun start esok, hari ni cuma pegi bayar yuran sekolah je
[Adib masih dihantar di tadika yang sama dengan tahun lepas --> PASTI]

Kesian nak kejut tengok dua2 lena beno..

Memandangkan dua2 tak sekolah pagi aku kasi can le deme bangun lewat
[bangun cam masa cuti sekolah..hehehe]
Pukul 9pg baru kejut diaorang suh mandi sebab nak pegi sekolah Adib

2 comments:

Azian Elias said...

routine harian bermula lah ye. mcm akak jd driver..hee

mr icham said...

Jalan sudah mula sesak setiap pagi nak pergi kerja...aduhai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...