Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 4, 2013

CUKAI TAKSIRAN 2013 --> SUDAH SAMPAI

Masuk je awal tahun cukai taksiran pun sampai
Adeh... duit lagi!!!
Tu la sape suh beli rumah kan...hehehehe
Buka peti surat semalam, surat Majlis Daerah yang sampai...
Sapa tak tahu, cukai taksiran ni kena bayar 2x setahun
Untuk setengah tahun pertama ni kena bayar sebelum 28/02/2013

Nanti bulan Julai akan sampai bil untuk setengah tahun kedua pulak
Yang tu kena bayar sebelum 31/08/2013.. [lambat lagi]

Untuk setengah tahun jumlah kena bayar RM70.65
Murah???? Ye la.. rumah aku kan ke rumah low cost je

Nak tak nak kena bayar lor...
Kalau tak nak bayar, jangan beli rumah..hehehehe

9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

mahal ek?

Mia Kassim said...

kira oklah tu...sya tinggal rumah2 biasa2 pun kena caj 200 lebih setahun...huhu

Eliss Mie said...

saya punya belum sampai lagi..

Lynn Hamzah said...

utk rumah lynn lum sampai lagi...

Nafira usof said...

x pasan dh sampai ke belom.. nanti nak cek balik.. eheeee..:)

Qhaifa Nur said...

duit lagi ya SYANI.......

Kesuma Angsana said...

bayar jgn tk bayar hehehe

mr icham said...

Dia memang nama laki bini erk...pasal yang aku perasan rumah kat ipoh tue nama abah jer...

SYANI said...

Tengok property la ko bubuh nama sapa dlm S&P.. Macam rumah aku ni, nama kami berdua. Rumah mak tu, mungkin atas nama abah je.