Monday, January 14, 2013

GILIRAN ADIB PULAK

Aktiviti hujung minggu aku adalah bergelumang dengan buku sekolah
Adib ada bawa balik satu beg buku teks & latihan sekolah dia
Dia kata cikgu suruh tulis nama dan balut sekali
Aduhai... ingatkan dah habis dah nak kena balut2 buku sekolah ni
Hari yang sama Yaya pun bawak balik buku teks sekolah agama pulak
Pun dia suruh balut juga



Tak pasal2 kena beli pembalut buku lagi
Untuk buku teks & buku aktiviti aku suka guna yang plastik balut secara manual [yang gulung2 tu]
Buku tulis je yang aku beli jenis instant tu
Ntah le kenapa... baru rasa puas hati kot..


4 comments:

Nafira usof said...

saya anak sorang pon rasa x larat dah nak membalut buku2 dia yang banyak tuh... cam ner lah kalo anak 4 5 org.. fengsan cam nih~

saya pon guna pembalut gulung tuh jugak..

:::aZiE::: said...

buku teks mmg kene balut tebal2...kalu rosak jenuh nak ganti..ahahha

Yana Halim said...

akak beli pembalut segera je. Senang dan cepat siap.

Kesuma Angsana said...

samalah kita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...