Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 25, 2013

BIL TELEFON PALING MURAH

Tak pernah lagi bayar bil telefon semurah ini
Paling rendah sebelum ni adalah seringgit lebih
Tapi ini yang paling pecah rekod sebab tak sampai seringgit..hehehehe
Silalah percaya...
Nampak tak??? 
Cuma 50 sen je bil bulan ni..hahahaha

Malasnya nak bayar takat 50 sen tu.. Tunggak sampai bulan depan je la...
Agaknya wajar tak telekom potong  line kalau tak bayar 50 sen tu bulan ni??

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

fuh!

Nory Zoulkefle said...

biar betoii....murahnyer...nak jgakkk cmni...

munna said...

mcm mana murah sampai mcm tu sekali

Nafira usof said...

errkkk.. skrg nih x de caj sewa bulanan yg fix tuh ke??
seingat saya dulu.. kat umah mak tiap2 bulan sewa bulanan dah rm27..belom masuk caj penggunaan lagi..

Fizalinolie said...

Wah! Murahnya. Macam mana boleh semurah tu?

gadisBunga™ said...

hahahaha!!! murahnya!!!

Syira Qahira said...

salam..

line telefon sekali dgn tenet ke ni? mmg jimat.. jika yea, harus bertukar dari bb cel ke strmyx lah pula..hehe

♥ ROS ♥ said...

bestnyer.. xbayar pun xpe..tggu bil bulan depan :) kikiki