Tuesday, January 8, 2013

HEI.. INI BUKAN BLOG LUCAH LER

Sapalah punya keje ni... takde menda lain ke yang kome nak cari
Yang peliknya cemana la blog aku pun terlibat sama
Walhal aku tak pernah pun buat entry camtu
Aduhai...

Mentang2 la dah lama aku tak cek akaun Nuffnang aku
Sekali cek keywords.. pengsan aku!

Mesti yang search ni lelaki kan?? [aku agak jer..]
Hey... blog aku ni bukan blog lucah tau
Sabo je la...

10 comments:

Kesuma Angsana said...

macam2lah manusia ni ye

Abil Fikri Ahmad said...

Laa lelaki gak di agaknya...

Kakcik Nur said...

Hish... Takde benda lain ke yang nak dicari?

eLLy said...

maybe gak pompuan yg mencari info untuk memantap kan payudaranye.. haha

munna said...

setakat ni takde lagi keywords yg mcm ni singgah kat blog munna

:: Mrs.Eady :: said...

erks..

cik dah faridah said...

kih..kih ada jgk yg mencari kan....

Madam Lala said...

haahha.. dasyat betul derang tu
xder koje ke hah?

Nora Karim said...

la..byk lagi info bermanfaat di internet ni... kenapa itu yg dicarinya...?

Sidratul Muntaha said...

ishish.
ade ke crwling keyword tu kat blog ko?!
sabo jelah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...