Wednesday, December 5, 2012

PUJAAN HATIKU♥♥♥♥

Masa wedding adik aku bulan lepas kat Ipoh
kan ke ada sesi karaoke
pastu ada la sorang minah india ni mintak nak nyanyi
Jenuh la dia pujuk DJ tu suh bagi dia nyanyi
Namanya Aunty Fatimah Mary
 Baru je dapat gambar ni dari fb adik aku

Disebabkan dia mintak lagu yang takde dalam koleksi DJ tu
maka terpaksa la dia nyanyi tanpa music
gemerrrrrrrrrr...........sik sekali suranya
pitching tinggi lak tu... kitaorang yang dalam rumah dok tergelak2
Tapi respek la aunty ni sebab nyanyi lagu Sharifah Aini uols!!!!

Ini la lagu yang aunty Mary nyanyi
[special dedication untuk pengantin kekdahnya...]




Lepas habis nyanyi aunty Mary tak terus balik tau 
[walopun dia dah makan dah]
Sebabnya dia nunggu turn nak tepung tawar pengantin
Ok la.. kasi can...

Ini la yang ditunggu² dek aunty Mary
Dapat juga salam dengan pengantin

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh..bangga dgn dia! :D

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

waa memang terbaik la aunty ni...nyanyi lagu sharifah aini lagi...

Lynn Hamzah said...

semangat 1 malaysia la auntie mary...bagus2...

Madam Lala said...

bgusnyer org cmni!!! semangattttt !

lily lotus said...

haha apesal pengapit lelaki tu buat muka mcm nak belasah aunty tu? kehkehkeh

Sidratul Muntaha said...

org dulu2kan sgt kuat silaturahim satu kg..
mcm kat kg aku
rilek lagi lepak 3 bangsa satu meja
la ni klu jumpa kat bando
entahlah..
salute la aunty mary tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...