Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 12, 2012

NURTURING PILLOW YANG BEST

Hari tu baru cakap teringin nak beli kan
Dengan tak agak2 akhirnya dah selamat membeli nurturing pillow ni
[dah dapat dah pun actually]
Huhuhuhu.. demi keselesaan tidurku sehingga beranak nanti kekdahnya
[Mengada2 pulak bila anak ke-3 ni]

Boleh tahan mahal gak nurturing pillow ni rupanya
Ni pic aku ambil dari fb Mom's Little Ones 
[la ni ada offer tau.. pi terjah cepat]
Tapi aku dapat dengan harga murah je...
Ada la member yang nak jual separuh harga kat aku
Ok la tu.. sebabnya dia ada 2, so dia jual la kat aku satu
[below market price sapa la tak nak kan]

Jumaat lepas telah selamat sampai ke tangan aku
Walawei.. dapat la aku tidur dengan nyenyak pas ni
Pillow ni ala2 nursing pillow tu la cumanya dia ada tali di hujungnya + bantal kecik as back support
Yang bestnya, tali tu boleh dibuka so kalau nak buat tidur bantal tu jadi cam memanjang sikit [jadi cam bantal golek tu]
Sarungnya pun boleh basuh [nak2 aku punya tu kaler cerah kan...]

Bila tidur dengan posisi cam ni sangat selesa okeh!!!
Serius tak tipu..
Kalau sendal bantal ni kat belakang pun best juga.. takde la sakit pinggang
Yang lagi best bantal ni boleh guna sampai korang lepas beranak
Untuk breastfeed baby, untuk letak baby
Nak2 pulak kalau berjahit kat bawah tu kan, sure nak duduk tu cam sakit kan
So boleh la jadikan bantal ni sebagai pelampung gitu 
[harap2 tak berbisul la bontot tu]
Dah beberapa hari ni guna bantal ni, tidur adalah sangat selesa & lena
Tapi dengan syarat katil tu aku yang punya..hahahahaha
Tok laki tidur bawah dengan anak2... katil queen tu aku la yang konker...
Adib ngan Yaya pun suka beno la main dengan bantal ni
Tak nyesal aku beli bantal ni..

2 comments:

Myra Jay said...

Ok jugak bantal camni, nampak selesa je tidur ha..

Harga tu yang tak menahan :D

azhariahzuber said...

bestnya. baru tau bantal ni wujud. tapi tu la dah 34w kut. haha