Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 14, 2012

OVER MAKEOVER

Dah takde keje sangat la aku petang2 ni kan
Mata pun dah mengkuyu dah saaat2 macam ni

Lagi satu setelah dipengaruhi dek MAMAELLY
aku pun cuba la makeover muka aku ni...
Ni aku mekap & touch up sendiri tau
Over tak aku mekap??? Siap pakai bulu mata pelesu lagi tau

Senang je nak mekap cenggini... tak yah beli mekap pun
Kome cume touch up apa yang patut guna aplikasi ni je
klik je kat  ----> WWW.TAAZ.COM
Dah hasilnya adalah mengikut citarasa masing2....

Before that tengok le muka before and after aku ni
Amacam???
[ini bukan muka terlatest aku... ni muka aku tahun lepas..hehehehe]

11 comments:

Unknown said...

Baru dapat tgk empunye blog..comel ^-^♡

Unknown said...

Macam2 toucb up skang..yang digital pon adoo..huhu..canggih kan..

SYANI said...

Nieyxzha,
Malu ai...

Queen said...

haha...sumpah percaya..hahha...

bila akak kata guna software je..terus rasa nak pengsan gelak.. buta2 je percaya..hahahha

cik dah faridah said...

cantik2..igtkan betul2 makeup td....tp kalu betul pun ape salahnyer...mesti cik abg x bg kuar umah tu kalu dah terlebih cantik kan..kan

mr icham said...

KAKAKA...tertipu aku...

Asma Azuani said...

tipah tertipu.......aaaaa. even pon guna application, tetap lawo mekapnye.

Cho Zila said...

ingatkan tadi makeup bagai nak rak.. rupanyer... cantik gak.. leh ler buat dan letak jadi gambar profile fb..

Eliss said...

digital rupanya :) kalau single tadi dah ramai dah mengorat tu :p

munna said...

phewitt.... cantik hasilnya

Anonymous said...

cantik sgt2 pandai u make up