Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 3, 2012

MARI MELAWAT BABY

Semalam sebab dah keboringan sangat kat rumah
Aku ajak anak2 aku pi melawat member aku yang baru bersalin
[hasben aku pi mengayuh beskal le kalau hujung minggu]
Baru tu tak le baru, dah dekat sebulan dah pun
Rumahnya idak le jauh sangat dengan rumah aku
Tapi terlalu banyak kekangan dan penyakit "M" menguasai diri

Alhamdulillah semalam telah menjejakkan kaki ke Desa Alam Ria di Sg Masin
Kalau ikutkan ini kali ke-3 kot aku bertandang rumah Yong
Dia ni member aku masa sekolah menengah dulu
To be precise ex-classmate aku la dolu2
Tah cemana terjejak kasih pulak kat Batang Kali ni

Ini la anak member aku tu
Comelnya... geram tul tengok baby ni
[dan2 tu rasa tak sabar nak tunggu baby sendiri keluar dari perut]
Adib & Yaya suka la sebab dapat tengok baby
Dalam kereta asyik citer baby jer...

Sebab asyik bersembang, sekeping ni je la gambar yang sempat nak tangkap
Gambar dengan Yong langsung takde.. rugi lak pulak
Next time la Yong ye kita abadikan muka kita yang kembang together2

Petang tu pulak, pi melawat baby lagi
Baby jiran aku pulak yang baru 2 minggu bersalin - pun baby girl
[tahun ni memang ramai yang beranak baby gegirl kan??]
Tapi takde gambar baby la pulak sebab masa pegi tu lupa nak bawak henfon
Adib & Yaya la pun eksaited terlebih bab baby2 ni...

** Teruja tengok baby orang. Tah cemana la pulak rupa baby sendiri nanti..


8 comments:

Izwa Kamaruddin said...

bau harummm :)

Qhaifa Nur said...

comelnya baby...

Yana Halim said...

comelnya baby....gerammmm je tengok... :)

Eliss said...

eliss pun tumpang geram sama..alahai..x sabar jugak!

Lynn Huraiza said...

alahai...comeynya baby...

NM03 said...

rindu bau baby yg masih fresh from oven. hahahha

Ayu Ayunie said...

alo.. comeynya dia..

Unknown said...

comelnye bb tu~ pink sgt2..
geram plak tang pipi tuh~