Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 24, 2012

LATEST EDITION

Happy monday uols....
Mood happy2 sebab sebab semalam adik ipar aku dah selamat melahirkan seorang baby girl
New addition dalam family aku...
TAHNIAH untuk ACIK & WIFE..
-pics taken from fb adik ipar aku-

Last but not least... edisi terkini [nakkkkk jugak entefrem]
Kebuncitan di minggu ke-28

Pagi tadi pegi cek up lagi.. Berat aku naik 2.5kg lagi dalam masa sebulan.. Misi sudah bising lor sebab dah 3 bulan berturut2 berat naik 2.5kg/month.. Sekarang sudah 70kg tau... Jenuh la nak kurus nanti..

4 comments:

Rasp said...

congrats!!!!
tak lama lagi baby ada geng ler......
takpe..nanti pantang betul2 and BF....
insyaAllah akan dpt capai berat ideal :D

Lynn Huraiza said...

banyak juga tu naik...huhuhuh...lynn pun naik juga berat badan nie...rabu ada check up...comfirm kena bebel dgn misi...

Unknown said...

waahhhh... tak lama lagi dh tuh~

dah scan ke?? hehehe

::MommyAmani:: said...

Lek laa along...aku time preggy ke amani naik sampai 85kg ko tau...dasyat gile...hihi...