Thursday, August 4, 2011

TEAM JAHAT YANG KELAKAR

Sape ingat lagi ngan Team Rocket??
Tak tahu??? Meh aku nak introduce korang dengan depa ni

Ha, ini la geng Team Rocket - Jesse, Meowth & James


Sapa layan citer pokemen dulu2 sure kenal depa ni
Dulu citer ni selalu tayang malam2 kat NTV 7
setiap Sabtu & Ahad kalau tak silap
aku & adik beradik aku penunggu setia la depan tv tiap kali lepas berita

Yang suka dengan TR ni
depa ni lucu & kalau depa muncul
depa akan cakap satu motto

JESSE : PREPARE FOR TROUBLE!
JAMES: MAKE IT DOUBLE!
JESSE : TO PROTECT THE WORLD FROM DEVASTATION
JAMES : TO UNITE ALL PEOPLE WITHIN OUR NATION
JESSE : TO DENOUNCE THE EVILS OF TRUTH AND LOVE
JAMES : TO EXTEND OUR REACH TO THE STARS ABOVE 
JESSE : JESSE !
JAMES : JAMES!
JESSE : TEAM ROCKET BLAST OFF AT THE SPEED OF LIGHT
JAMES : SURRENDER NOW OR PRPEPARE TO FIGHT
MEOWTH : MEOWTH! THATS RIGHT!

Setiap episod mesti ada TR
Kalau takde TR macam tak sempurna je citer Pokemon tu

** Sementara ber"motto" tu tak pulak depa kena sambar petir dengan Pikachu..



*Sekadar entry tahan mengantuk di petang hari*

2 comments:

zaty luvlianncezzz said...

klakar n cute kn dowg

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
suatu kisah di ramadhan

gedek! said...

Haha!

peminat kartun rupanya...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...