Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 4, 2011

TEAM JAHAT YANG KELAKAR

Sape ingat lagi ngan Team Rocket??
Tak tahu??? Meh aku nak introduce korang dengan depa ni

Ha, ini la geng Team Rocket - Jesse, Meowth & James


Sapa layan citer pokemen dulu2 sure kenal depa ni
Dulu citer ni selalu tayang malam2 kat NTV 7
setiap Sabtu & Ahad kalau tak silap
aku & adik beradik aku penunggu setia la depan tv tiap kali lepas berita

Yang suka dengan TR ni
depa ni lucu & kalau depa muncul
depa akan cakap satu motto

JESSE : PREPARE FOR TROUBLE!
JAMES: MAKE IT DOUBLE!
JESSE : TO PROTECT THE WORLD FROM DEVASTATION
JAMES : TO UNITE ALL PEOPLE WITHIN OUR NATION
JESSE : TO DENOUNCE THE EVILS OF TRUTH AND LOVE
JAMES : TO EXTEND OUR REACH TO THE STARS ABOVE 
JESSE : JESSE !
JAMES : JAMES!
JESSE : TEAM ROCKET BLAST OFF AT THE SPEED OF LIGHT
JAMES : SURRENDER NOW OR PRPEPARE TO FIGHT
MEOWTH : MEOWTH! THATS RIGHT!

Setiap episod mesti ada TR
Kalau takde TR macam tak sempurna je citer Pokemon tu

** Sementara ber"motto" tu tak pulak depa kena sambar petir dengan Pikachu..



*Sekadar entry tahan mengantuk di petang hari*

2 comments:

zaty luvlianncezzz said...

klakar n cute kn dowg

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
suatu kisah di ramadhan

gedek! said...

Haha!

peminat kartun rupanya...!