Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 25, 2011

SETAHUN SEKALI

Deman pra- raya tak habis lagi weh..
Meroyan nak tukar & beli macam2

Ni nak citer pasal hasben aku lak
[camni kira mengumpat tak??]

Aku duk sibuk tukar langsir la, beli baju raya la, kuih raya la, jam raya la
hasben aku pun sama jugak.. tapi lebih mahal dari aku punya belanja tau!

Setahun sekali, raya datang lagi, menyatu kembali....
[nyanyi cam lagu raya Amy Mastura tau]
TAPI 
kalau versi aku kena ubah lirik sikit
Setahun sekali, tukar sportrim lagi, hai laki ku ini....
Adeh!!!!!!!!!!!!!!

Asalnya cuma nak tukar tayar je [sebab tayar kereta dah bengkak]
Alih2 bila dia bawak balik rumah
siap tukar dengan spotrim lagi.... terlebih bajet suda!!!!!


Yang dulu..

Yang sekarang


Akhirnya kereta aku aku rasa dah jadi macam kereta mainan la pulak
Ala.. kereta remote kontrol tu...
Kenapa tah aku rasa rim putih tu cam tak lawo...


Dulu

Kini .. hingga tahun depan agaknya...


** Hasben aku cakap, nak tukar kereta tak mampu, tukar spotrim pun jadi le... (-_-)"

1 comment:

aTy _faRed~ said...

ha'ah kan...orang laki meamng macam tu.. teringat ayah saye dolu2 macam tu lar.. asal nak raye jer nak tukar rim lar..nak tukar cat kereta baru lar...ok gak ar asben tak macam tu.. kalau tak haru jugak dibuatnyer..[rim lame lagi cantik ar...!!]:p