Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 10, 2011

SELEPAS SAHUR

Apa korang buat lepas sahur?
Mandi? Tidur balik? Mengaji??

Ha... aktiviti kitaorang selepas bersahur
nengok tv secara perlahan2 [sebab tak nak Adib terjaga]
terutamanya citer ni..

Dulu dah pernah main kan kat TV9 citer ni
tapi masa tu tengok gitu2 jer

Start pose hari tu dah start tayang citer ni kat TV9
setiap kul 5 pagi
penonton setia --> aku & Yaya le
cuma time keje je tak dan nak tunggu sampai habis
sebab lepas sahur terus nak siap sedia nak gi keje.


4 comments:

zaidah said...

zai biasa layan tv3.....

kakngah said...

on9 dangan aman... hihihi!!!

Papa Mifz said...

salam kenal...

den biaso lepas sahur sambung tidur balik...huhu

♥nrina♥ said...

iyelah same dgn kita&suami...sahur sambil tgk citer tu...berkobar bangun sebelum kul 5..xde ler nak terlajak sahur hihi..