Thursday, August 18, 2011

CUCUR JAWA - AKHIRNYA DAPAT JUGAK

Semalam masa pi PARAM, akhirnya aku bersua juga dengan kuih ni
Pasni dah tak mengidam dah le..
Terima kasih abang sebab belikan kuih ni (*_____*)


 Sampai RM2 aku beli
[kuih ni masih 3 ketul =RM1]


Keratan rentas...


Alhamdulillah, ada gak rezeki aku nak makan kuih ni. Kuih ni memang payah nak jumpa tu yang teringin sangat tu. Yang semalam aku beli tu takde la sedap sangat tapi so-so je lah... Aku suka makan kat bahagian yang rangup & nipis kat tepi2 tu..


** Sekali tengok kuih ni cam UFO lak!

3 comments:

Kakzakie said...

Kakak tak pernah rasa atau da makan tapi tak tahu benda yg sama. Buat dari apa ni syani? Tepung dgn gula merah ke? Dah kakak teka pulak dah...:)

SYANI said...

Kak Zie, bahannya tepung gandum, tepung beras, gula merah & gula pasir jer...

munna said...

MMG SUSAH NAK JUMPA KUIH NI DAH SKRG... MUNNA PUN SUKA KUIH NI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...