Tuesday, August 16, 2011

KALENDER TAHUN 2012

Kalender tahun 2012 sudah keluar
So sape nak merancang bercuti ke, melancong ke, booking tiket AA @ FF ke
Jangan le segan silu nak membelek cuti2 umum tahun depan

Tapi hanya ada jadual cuti umum sahaja
Jadual cuti sekolah aku tak jumpa lagi
[tahun depan Yaya dah sekolah kebangsaan, so sebarang planning kena tengok jadula cuti sekolah jugak kan..]





** Planning nak beranak tahun depan tapi kalau boleh tak nak berpantang di bulan pose...... hazabnya nak mengganti 30 hari tu...... [belajar dari pengalaman]

1 comment:

eima said...

kena plan betui2 la klu tak nk ganti posa ...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...