Thursday, August 18, 2011

KALAU NAK VOUCHER FREE, JOM TERJAH BLOG INI

Ni nak promote kat korang semua
Ada la kawan aku tu kan, baru belajo2  nak jadi blogger
Al-kisahnya dia terpengaruh dengan aku & jugak beberapa orang member2 dia
[ade pengaruh gak aku ni rupanya...heheheheh]

Berbalik pada citer blogger baru ni
Dia tengah bermurah hati nak bagi free voucher kat 10 follower pertama dia
Voucher apa??? Pi la terjah sendiri blog dia..
Cepat tau...Klik je gambo bawah ni..




** Kak Anna, bak mai 2 kupang, komisyen sebab tolong promote...hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...