Tuesday, August 16, 2011

CINTA MUKA BUKU --> TAK TAHU LA APA YANG BEST SANGAT

Lagu Najwa Latif ni tengah top sekarang ni ek
sekali dengar lirik macam tah apa2 je
ala... cinta monyet la kekdahnya

Tapi bila dah asyik dengar lagu ni 
macam best pulak dah
tak tahu  la apa yang best tu
rentak ke, melodi ke, lirik ke, suara ke
lantak la... LAYAN je la..




** Baru tahu budak ni baru 16 tahun!

2 comments:

Me said...

syani... eden tengok VC n dgr lagu dia.. tergedik2 eden kat sini muahaha.. sweet la budak nie.. dia cipta lagu n lirik sendirikah??

LaYar_LaRa said...

lagu dia cathcy n sore dia pun sedap di dgr...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...