Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 24, 2011

KAD RAYA TAHUN INI

Dah lama tak dapat kad raya tiba2 masuk opis pagi ni
nampak 2 keping kad raya terdampar [perkataan sesuai ke??] atas meja
sapalah yang baik sangat tu bagi kad raya kat aku..

Ingatkan kad raya dari auditor ke, bank ke, & orang2 yang berkenaan opis
Bila buka memang la dari orang opis juga
tapi ex-opismate aku - K.Anna & K. Laila ---> terima kasih korang!!!
terharu ai tau... tapi sorry la, ai malas nak balas..
lagipun korang takde tulis 
SUDAH BACA HARAP BALAS pun...hehehehe


** 2 keping je dapat tahun ni, jadi le dari tahun lepas takde langsung!

3 comments:

rasp said...

lain feel dia kan bila trima kad camni dari kad digital tu...

SYANI said...

Betul tu...

aTy _faRed~ said...

ok ar dari tak dapat langsung macam saye nih..huhu