Friday, April 27, 2012

SUAMI VS ISTERI

Mentang2 malam ni citer VERSUS , saje je letak tajuk VS jugak
[Ekceli hari ini adalah sangat boring sebab aku takde keje....hahahahaha]

Akibat takde keje mula la cari mende bukan2
Akhirnya inilah hasil pencarian tak berpekdah aku


-SUAMI-

[tak menahan yang part bertukar2 pasangan tu.... betoi ke bang????]






-ISTERI-







Korang punya cemana lak??

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

mmg aku ras mcm agak merepek jgak
tpi malsa la layan klu benda2 mcm ni..
tpi mcm best klu baca.
ahaha..
umur dah byk,lagi aku maleh betul la nak pikir2...
sengal tak aku?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...