Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 24, 2012

JANTAN KACA MATA

Dulu aku tak suka tengok lelaki pakai spek mata hitam camni
Sebab masa tu majoriti yang pakai camtu cuma polis2
Nak2 pulak polis dalam cerita keling

Oooo cermin mata camna??? Yang cam ni la
Aku ni tak reti sangat jenis2 sunglasses ni.. tapi kalau cenggini aku panggil cermin mata polis trafik.Tapi semenjak dua menjak ni cam ramai lak yang aku tengok orang pakai spek ni.Especially pelakon la kan [asyik tengok tv je kejenya]

Latest tengok Fahrin Ahmad pakai dalam cerekarama Sabtu lepas. Dan ternyata, mostly yang pakai spek ni akan hampak hensem [pada mata aku la]
Contohnya cam mereka2 ni
[memang la hensem kan sebab tanpa spek tu pun deme dah dilahirkan hensem...hehehe]

Ate dah gambo itu je yang aku jumpa, aku letak le kan
Itu cuma penghias blog je...hehehehe
Tapi aku rasa those yang pakai spek camni pun walopun tak hensem mana still akan nampak hensem sikit la kot
Contohnya cam adik aku ni
Walo poyo, still nampak hensem kan [wah puji adik sendiri nampak!]
Ate, nak puji tok laki, dia takde lagi spek cenggini
Kena beli satu la bang oi.... cap ayam pun jadi le...

3 comments:

(^_-)V said...

poyo pun tetap hensem(sebab suami sendiri kan)..hihi

SYANI said...

Dah agak dah mesti salah sorang akan komen kat sini..hehehehe

Puji jangan tak puji..

.:fyzz:. said...

oo adik..gaya retis dh tuh..hehe