Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 9, 2012

KEEPING UP WITH SERATAIANS

Tajuk takmo kalah dengan geng Kardashians..hahaha
Semalam adalah hari yang sangat best sebab akhirnya dapat jugak keluar kandang dihujung minggu
Ape ke tidak, kalau hujung minggu je asyik membosankan diri je kat rumah
Sekali sekala pi  la berjimba dengan kengkawan.

Alkisahnya kawan lama sekolah sms aku kata nak jumpa
Memang lama sungguh tak jumpa member sorang ni
Asyik jumpa dalam fb je.
Akhirnya sepakat la kami jumpa di rumah Makcik Rehan
Lepas mintak izin dengan encik suami & menyerahkan hal ehwal rumahtangga pada hubby
Aku pun berlepas ke Rawang dengan Yaya 
[Plan asal takmo bawak anak2 tapi sebab Yaya kata nak ikut, aku bawak le jugak. Adib tinggal dengan abahnya]

Memula pi terjah dulu rumah Makcik Rehan
Aku ingatkan aku yang lewat, rupanya deme mandi pun belum.. Appala...
Sementara MR mengisahkan anak2nya, aku & Zalwa lepak la dulu
Borak2 la lebih kurang...
Pas semua siap, kami pergi la AEON yang baru bukak depan rumah Makcik Rehan tu
[Patutla MR asyik merayap ke situ.. memang dekat bebeno!]

Maleh nak citer panjang... layan je la gambar gathering kami 3 orang ni..
 2 mak orang, sorang anak dara ---> Still available kekdahnya...


 Tak cukup korum la weh... 
Wah, Jemon & Minah ---> bila nak cukupkan korum ni??


Gelagat anak2 sepanjang kami berjimba
Baru 2 orang anak dah sawan dibuatnya ye dak MR?
Kalau ada Adib, mau temperature aku naik gak... hahahaha
Kagum lak aku tengok kegigihan MR melayan anak2 dia.

Masa yang diluangkan idak le lama pun. Aku spend masa dari kul 9pg sampai kul 2.30 ptg je. Ok la kan. 
Pasni kita gathering tanpa hanak2 ye kengkawan
Kita apply annual leave la... suh kaum bapak mahupun babysitter jaga anak sementara mak2 pi poya2.

4 comments:

Yana Halim said...

aik?? mcm mana faty boleh terselit kat situ? Ini Zalwa adik Kak Nordie ke? Macam ye. Akak dah ingat2 lupa dah ni.

SYANI said...

Kak Cho,
Ha'ah terjumpa dia kat dlm Aeon tu. Terus la tangkap gambar..hehehe.

Yup, yang itu adik kat Nordie la.. Zalwa namanya.

lieyalatif said...

wah meriah hah gather2 gini...syok kan dpt jumpe n borak2...sure byk isu diborakkan tu heeheheh....

rasp said...

syiok oooo jumpa kawan lama....
byk yg nak distori mori kan...
dlm fb xbest...xfeel kan....