Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 9, 2012

DATO' SITI YANG MANTOP

Ni gara2 ABPBH semalam la ni
Sakit mata nengok pesen artis2 Mesia ni kan
Banyak hazabedah weh.. sampai nak berjalan pun payah
Ketat sana ketat sini, belah sana belah sini.. pergh...
Macam nak terkoyak kain baju tu pun ada..ish..ish..
[Banyak dosa mata aku semalam!]

Tapi dalam banyak2 tu tentulah kita tertumpu pada artis2 yang glamer
Yang paling  glamer tentulah Dato' Siti Nurhaliza tu kan
Ha... amacam mantop tak???
Especially masa dia naik pentas untuk ambil anugerah tu
Memang terserlah kebesaran kopeknya tu [ayat terus terang]
Laki aku pun boleh tegur tang part tu sebab obvious giler
Kalah kopek si RCW dibuatnya ...hehehehehe
Lagipun kaler baju tu pun tak sesuai dengan Siti..

Dalam banyak2 pesen tu cuma Maya Karin je pesennya yang aku rasa sopan. Tak perlu nak dedah sana, ketat sini, bonjol sana  kan?? kan??

12 comments:

attyfir said...

itulah..kty pun ,smlm mata terus tertumpu kat kopek ct je..terus tanya along..camne leh besau..hahahhahhaa...

maya karinnya baju,kaler cantik..sopan jugak..kaler coklat muda tu tak sesuai ngn ct..

rasp said...

smlm tak tgk pun...
tapi betul ckp u sis...
daya tarikan tul kat CT ye kopeks...
why why why kena git....
sweet lah maya nie...
sukaaaaaaaaaaa tgk :)

SYANI said...

Tu la kan Kak Atty, terlalu ketara tumbesaran tu...

SYANI said...

Rasp,
CT tu nak lawan RCW kot..hehehe.

** Kat forem ada yang ktuk baju CT tu cam coli filem tamil dolu2...hahahaha

- dieyana - said...

kahahakaha, memang berterus terang! ye lah (setuju jugok..kihkihk)

eima said...

aku tak prasan mlm sbb syok bergumpal ngan anak2 ... laki aku prasan hahaha

.:fyzz:. said...

fyzz mmg minat kt dato ct..yer la sora dia kan sedap..tp yg tak sedap mata memandgnya malam tadi..mmg terjengoi la aset dia yg kt depan tuh...tui la cam baju citer tamil kan..hehehe

Me said...

cuba tengok gambar tok ti dari sisi kat atas tue... udah mcm pakai bra besi je... hahahha sgt obvious nak lawan aset RCW muahahahha

jijasakura said...

betul la..obvious betul tang breast dia..tak sesuai la baju tu kat dia..ramai artis nak tayang breast jer..pakai suntik kot..hehehe..:)

Sidratul Muntaha said...

ala
kopek siti beso ape nak heran..
dah laki dai suke ramas kot?!@
ahahaha
tu la pasei suh pakai tudung..
tutup la kopek ni..
lantok ler..
laki dia nanggung
aku mlm tdi nengok sepintas je lepaih tu aku tido.
maleh nak layan.
klu idok,arini mesti ngantuk.
takmo arr buat keje bodo.(tiru gaye UAI) adeh.
dan tak kose kena sound dgn laki aku klu bgn lmbt nengok benda lagho.
huhuh..
totally buat dosa kering.

Yana Halim said...

ada pertandingan tetek sape beso kot di antara diorang. kita je tak tahu. kah kah kah...

Liza Razak said...

saya paling suka dress maya karin..simple dan sopan..yang lain sorry to say ntah ape2 je.kan elok buat dress yang simple je..kan sedap mata memandang :)