Monday, April 16, 2012

KUIH TOKYO

Semalam pegi pasar, nak beli stok barang basah kat rumah tu
Memula asal aku nak pegi cari kuih peneram tu
Sekali ternampak la pulak ada sorang akak ni jual kuih tokyo
First time aku dengar nama kuih ni

Kuihnya tu kecik comel je..
Ada 2 pilihan inti 
6 ketui RM1.00.. 
Korang pernah makan tak?
Kuih ni cam penkek la rasanya cuma ada inti & dilipat dua
Try beli 2 ringgit je semalam
Yaya punya la suka sampai habis dia makan
Aku sempat makan 2 ketui je...

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

Pernah makan!! sedap kan!!
saya panggil kuih nih apam balik kecik.. skrg baru tau nama betol kuih nie.. hehehehe

Alin Marlini said...

ooo..ini kuih tokyo namanya..selalu pi pasar...jeling2 jek..tak penah belipun..hehehe

AdaM Hawa said...

1st time tgk ni..

kakcik said...

Kuih Tokyo sempena kuih dorayaki yang doraemon suka makan tu kot. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...